babyalpacasilke babystrik børnestrik Drops hjemmestrikket Paelas solskinnsdrakt solskinsdragt strik sunny suit

Sommer og Solskinsdragt fra Paelas

Så fik jeg afprøvet et andet af Paelas fine mønstre – solskinsdragten (opskriften er købt lige her). Og jeg er allerede ret forelsket i den. Den passer Olivia perfekt nu, så den kommer nok kun lige til at række størrelsesmæssigt hen over sommeren. Men mon ikke jeg strikker den igen?;-)

Efter jeg er færdig, kan jeg se, at jeg vist har lavet lidt forskel på ærmerne – det ene er lidt større og mere vingeagtigt end det andet. Men alt i alt er jeg meget tilfreds, og Olivia var også helt tilfreds med at have den på. 
Jeg har valgt at lave en to-farvet version (syren/lilla og sart gammelrosa). Garnet købte jeg for halv pris, da Drops holdte udsalg for en måneds tid siden. Jeg har brugt Drops Baby Alpaca Silk, og det er så dejligt let og blødt. Jeg har aldrig strikket med Drops garn før, men nu er jeg godt nok glad for, at jeg fyldte garnlageret op med Drops garn. Det bliver bestemt ikke sidste gang,  at jeg bruger det.
Just finished this Sunny Suit for Olivia and I already love it. I bought the pattern at www.paelas.com and I will definitely knit it again. The sleeves seem to be a bit different in size, but otherwise I am happy with how it turned out. I have used Drops Baby Alpaca Silk, which is a lovely light and super soft yarn.

18 replies on “Sommer og Solskinsdragt fra Paelas”

Årh, hvor er den skøn… og hvor er hun skøn! Jeg bliver totalt skruk af de billeder. 🙂
Jeg synes, at det virkelig klæder modellen, at den er to-farvet. Godt arbejde! (igen) 🙂

Hov, Christina, havde misset din kommentar, sorry! Og tusind tak:-) Jeg synes også, at det er så fint med de vinger. Og jeg er rigtig glad for at jeg i sin gik i gang med at strikke til børnene – det er en dejlig hobby at have:-)